Monday, February 7, 2011

7 Feb

Hello wassup peeps. Its been awhile i ddnt update my blog since my last post. Lama ke? Tak jugak ah. Tak ada masa nak update and tak tahu nak update ape. So jom bercerita. Tak ada apa sangat nak bercerita sebenarnya. Heloooo readers. Okayyy I kinda miss my blog. So nak post jugak nih. Sekolah dah start. Oh shitzzz :/ And a night before school, aku pun online lah facebook. Waaa bukan nak ramai pun post pasal sekolah pun. Including me. Semua macam kelam kabut gila gilaaa homework tak siap especially Ara & Isma. HAHA :P Lawak gila.

How was my first day school after 10 days having sweet times? Oh well, it sucks. Fuckin sleepy. And kinda suprising, got assembly. We were like whaatttt? Okay. Then thank god all the teachers jarang masuk and bythewayhhh, today pengetua kasi sikit je speech. Hoyeah~ Kay then nvm, shitz I really hate to be the class monitor. Sikit sikit, Intan cikgu masuk. Intan cikgu panggil. Intan jangan tidur. Intan! Intan! Intan! WATEFAK? Aku nak hidup dengan senang pun tak boleh. Dalam kelas just tak sabar gila nak rehat and idk why.

Then rehat blablabla, okay science. Cikgu tak masuk hoorayyyyyy then whatever lahhh. Puan Marami masuk, BM. Geez tak mengantuk pun. And then aku kacau orang, that was the best part for today. Heehehehe. I've gone nuts and I love it. Haha then balikkkkk. Weeeee sumpah kewl gila plus today latihan rumah sukan di batalkan and tuition pun tak ada. I kinda love today and okay thx bye.

No comments:

Post a Comment

Wohooo